Cariere
Ce inseamna o cariera la Herald?
Te gandesti sa incepi o cariera in vanzari, service sau pur si simplu sa faci o schimbare?
Consideri ca e firesc sa pui clientul pe primul loc si vrei sa lucrezi intr-o echipa care se axeaza pe comunicare, inovatie si tehnologie?
Poate e momentul sa arunci un ochi asupra locurilor de munca disponibile in Herald – ai sansa sa gasesti dintr-o privire ceea ce ti se potriveste cel mai bine.
Agent de vânzari Birotica & IT
Persoana responsabila, punctuala, ingrijita, experienta in domeniu reprezintă un avantaj.
Program l-v: 08:30-17:00.
Cerințe:
- excelente abilitati de negociere si vanzare;
- excelente abilitati de comunicare;
- orientare catre client;
- perseverenta si orientare catre rezultate;
- proactivitate si creativitate;
- experienta minim 3 ani.
Responsabilitatile postului sunt:
- prospectarea pietei in vederea alcatuirii unui portofoliu de clienti;
- prezentarea produselor si serviciilor companiei catre potentialii clienti;
- negocierea si incheierea de contracte cu clientii;
- cresterea cotei de piata a companiei;
- Cunostinte PC .
Beneficii:
Salariu motivant corelat cu performanțele, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu, instruire permanentă prin cursuri de specializare.
Pentru a aplica la job trimite-ne un email la adresa office@heralds.ro cu CV-ul tău și menționează jobul pentru care vrei să aplici.
Inginer service
Persoana responsabila, punctuala, ingrijita, experienta in domeniu reprezintă un avantaj.
Program l-v: 08:30-17:00.
Responsabilitati: reparatii echipamnete periferice, IT.
Cerințe:
- Absolvent de studii superioare cu profil tehnic – inginerie electrică.
- Constituie avantaj experienta profesionala de minim 6 luni in domeniu pe un post similar (instalare, depanare, diagnosticare si configurare: Copiatoare, Imprimante, Multifunctionale, Calculatoare).
- Cunostinte de instalare, configurare si depanare copiatoare, imprimante si calculatoare.
- Cunostinte de operare PC (Windows, MS Office).
- Cunostinte de instalare si configurare echipamente IT.
- Spirit de echipa, rezistent la stres, cu abilitati bune de comunicare si capacitate de organizare eficienta a timpului de lucru.
- Limba engleza – nivel mediu.
- Posesor permis de conducere categoria B (Criteriu de selectie obligatoriu).
Descrierea jobului
- Asigura diagnosticarea, repararea si intretinerea echipamentelor de printare (copiatoare, imprimante, multifunctionale) la sediul companiei si al clientilor.
- Efectueaza instalarea si configurarea echipamentelor comercializate.
Beneficii:
Salariu motivant corelat cu performanțele, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu, instruire permanentă prin cursuri de specializare.
Pentru a aplica la job trimite-ne un email la adresa office@heralds.ro cu CV-ul tău și menționează jobul pentru care vrei să aplici.