Ce inseamna o cariera la Herald?

Te gandesti sa incepi o cariera in vanzari, service sau pur si simplu sa faci o schimbare?
Consideri ca e firesc sa pui clientul pe primul loc si vrei sa lucrezi intr-o echipa care se axeaza pe comunicare, inovatie si tehnologie?
Poate e momentul sa arunci un ochi asupra locurilor de munca disponibile in Herald – ai sansa sa gasesti dintr-o privire ceea ce ti se potriveste cel mai bine.

Agent de vânzari Birotica & IT

Persoana responsabila, punctuala, ingrijita, experienta in domeniu reprezintă un avantaj.
Program l-v: 08:30-17:00.

Cerințe:

  • excelente abilitati de negociere si vanzare;
  • excelente abilitati de comunicare;
  • orientare catre client;
  • perseverenta si orientare catre rezultate;
  • proactivitate si creativitate;
  • experienta minim 3 ani.

Responsabilitatile postului sunt:

  • prospectarea pietei in vederea alcatuirii unui portofoliu de clienti;
  • prezentarea produselor si serviciilor companiei catre potentialii clienti;
  • negocierea si incheierea de contracte cu clientii;
  • cresterea cotei de piata a companiei;
  • Cunostinte PC .

Beneficii:
Salariu motivant corelat cu performanțele, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu, instruire permanentă prin cursuri de specializare.

Pentru a aplica la job trimite-ne un email la adresa office@heralds.ro cu CV-ul tău și menționează jobul pentru care vrei să aplici.

Inginer service

Persoana responsabila, punctuala, ingrijita, experienta in domeniu reprezintă un avantaj.
Program l-v: 08:30-17:00.

Responsabilitati: reparatii echipamnete periferice, IT.

Cerințe:

  • Absolvent de studii superioare cu profil tehnic – inginerie electrică.
  • Constituie avantaj experienta profesionala de minim 6 luni in domeniu pe un post similar (instalare, depanare, diagnosticare si configurare: Copiatoare, Imprimante, Multifunctionale, Calculatoare).
  • Cunostinte de instalare, configurare si depanare copiatoare, imprimante si calculatoare.
  • Cunostinte de operare PC (Windows, MS Office).
  • Cunostinte de instalare si configurare echipamente IT.
  • Spirit de echipa, rezistent la stres, cu abilitati bune de comunicare si capacitate de organizare eficienta a timpului de lucru.
  • Limba engleza – nivel mediu.
  • Posesor permis de conducere categoria B (Criteriu de selectie obligatoriu).

Descrierea jobului

  • Asigura diagnosticarea, repararea si intretinerea echipamentelor de printare (copiatoare, imprimante, multifunctionale) la sediul companiei si al clientilor.
  • Efectueaza instalarea si configurarea echipamentelor comercializate.

Beneficii:
Salariu motivant corelat cu performanțele, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu, instruire permanentă prin cursuri de specializare.

Pentru a aplica la job trimite-ne un email la adresa office@heralds.ro cu CV-ul tău și menționează jobul pentru care vrei să aplici.